2009. augusztus 9., vasárnap

TomTom XL IQ Route. Ennél nem kell jobb.

Mint azt bizonyára olvastátok, eddig a TomTom újdonsága, a 140 sorozat egyik tagja lakott nálam. Nagyon megszerettem, de a kijelzője kicsi volt nekem.


Kicsinek éreztem a 3,5"-os kijelzőt.

Én az átlagtól eltérően elég sűrűn szoktam, a kijelzőre pillantani, általában a sebességet is ott ellenőrzöm. Ám mióta a Suzukival többet járok (nálam is dühöng a válság), azóta a kicsi lett a kijelző, nagyon kicsi. Olyan messze benyúlik a szélvédő a Suziban, hogy a számokat kiböngészni rajta túl hosszú idő lenne...
Így vagy egy hosszabb tartó (pl. egy HR), vagy egy nagyobb kijelzős GPS kellett. Ezt a kívánságot meghallgatták az "Istenek", és kaptam egy XL IQ Route készüléket tesztelésre.

Tetszetős a csomagolás. Ez adja el először a készüléket.



Belülről is igényes.

Most néhány alkalommal ezt fogom bemutatni. Ma megnézzük miben más mint a régi XL, és miben más mint a TomTom One IQ Route.


A dobozban a leírások, szinkronkábel, autóstöltő, TMC vevő és természetesen a készülék lakik.

Az első fotókon igyekeztem a "napfényes" oldalt is bemutatni, a kijelző még ilyenkor is látszott. Bár a beesési szöggel kicsit játszani kellett...

Napfényben is látszik.

Amikor megjelent az új IQ Route sorozat, véleményem szerint nagy áttörést hozott. Ott javított, ahol a legnagyobb szükség volt rá. Nekem a régi V3-sal főleg a tervezéssel volt bajom, néha logikátlannak tűnt. Ezt az IQ Route teljesen megszüntette. A másik újdonság a "kicsiknél", az Advanced Lane Guidance. Sokkal könnyebb egy bonyolult kereszteződést ezzel átlátni, egyszerűbben megtalálható a megfelelő kijáró.

Összegezve: aki TomTom GPS-t akar magának, és csak navigációra akarja használni, annak a TomTom XL IQ Route tökéletes megoldás. Nagy kijelző, most már elfogadható térkép, új menü és nem utolsósorban az IQ Route.

Folytatom.
 
Kattintson ide