2009. augusztus 16., vasárnap

TomTom GO740 Live. Nem nekünk készült.

Tegnap kaptam néhány napi tesztelésre egy GO740 Live készüléket. Nagyon örültem neki, már hónapok óta várok rá, és most Krokuta révén sikerült. Ezúton is köszönöm!

Minden egyben.

Vagy egy félórát keresgéltük felváltva, vajon hová kell dugni a SIM kártyát. Szomorúan jelentem, sehová. A GO740 Live-ba bele van építve a csatlakozási lehetőség.

Látszik, hogy térerő van bőven.

Ez azt jelenti, hogy az összes Live szolgáltatások lehetősége itthon úszik. Amúgy titkon sejtettem, de arra gondoltam hogyha bele lehet tenni magyar SIM-et...

Pedig a benzinkút, a Google...


Azt még kipróbálom, hogy a gyári TMC vevő rávarrható-e.

Mert ha azt használni lehetne, akkor minden működne rajta (az Internet kivételével), ami fontos, és a meghatározott országokban pedig működne a Live. Úgy már meggondolandó azoknak akik SOKAT !! utaznak. De a másik dolog az előfizetés... Biztosan jár valamennyi kedvezmény a készülék mellé, de alapvetően a szolgáltatások DARABJA 9.95 Euro/hó.

Ezzel együtt úgy gondolom, hogy a HD Traffic egy változata lesz előbb-utóbb nálunk is, és egyre több olyan készülék fog napvilágot látni, ami így vagy úgy használni fogja a netet.

Érdekes az új tartó is.

Jó masszív.

Innen folytatjuk.
Még több kép: www.navigalj.hu
 
Kattintson ide