2009. február 14., szombat

TomTom GO 630. Tegyük színesebbé a térképet.

A TomTom filozófiája szerint, azért legyen egyszerű egy térkép kinézete hogy ne vonja el a figyelmet a vezetéstől. Ez szép és jó, de én akkor is jobban szeretem ha egy térkép "él". Többféle módon is fel lehet "dobni" a térképet. Az egyik mód a szkinek letöltése. Ezután jöhet az egyedi POI ikonok letöltése.
Ezért szokás szerint körülnéztem a POI Plázában :), és letöltöttem a kedvenc színes POI ikonjaimat.
Így minden pontot a saját emblémája azonosít:

Néhány screenshot:


Jól látszik a különbség a gyári, és az általunk használni kívánt elemek között.

És így néz ki a térképen:


Küönösen tetszik a Vasúti átjáró ikonja, nem mellékesen a TomTom Home-n keresztül le lehet tölteni hozzá egy fütyülő vonat hangját.. Király amikor a vasúti átjáró előtt, jelez a vonat... :))


Itt minden POI-t engedélyeztem, csak a látvány kedvéért. Azért menetközben nem ennyire zsúfolt a kép.
Meg kell említeni még a Sebességjelző kamerákat, amiket a Speedcams.hu-ról szoktam letölteni. Ezúton is köszönöm a kapott VIP hozzáférést. A különféle kamárákat más-más ikon jelzi, és a TomTom Home-on rengeteg ötletes hang van hozzá.


Jól látható a kamera ikonja, az IKEA magasságában. Természetesen a TomTom szoftverében be lehet állítani, hogy milyen távolságból és milyen hanggal jelezze a kamerákat.

Jó szórakozást.
 
Kattintson ide