2009. február 15., vasárnap

Navigáció ingyen? Ma? Na ne viccelj velem...

Valamelyik nap HBK-val beszélgettem, és szó került egy "ingyenes" ("Evaluation Only", kereskedelmi forgalomba nem hozható) szoftverről, amely ráadásul még működik is. Ez lenne a PolNav. Miután még sohasem hallottam róla, gyorsan elolvastam a PDAPlus idevonatkozó cikkét.
A világ minden tájára van térképük, még a Közel-Keletre, vagy akár Amerikába is.... Természetesen Magyarország sem maradt ki a sorból.


Kipróbáltam a Magyarország verziót, és meglepetésemre a letöltés után egy működő szoftvert találtam... :) A szépséghibája egyetlen mondat, mely navigálás közben is a képernyő közepén helyezkedik el:


"Evaluation Only"

Mondjuk ennyi pénzért még ezt is el lehet nézegetni... :) Amúgy a Navteq térképeit használja, a Magyarország térkép a 2008/Q2-es verzió. Ez annyira nem rossz, hogy az M7-es rajta van már Balatonkeresztúrig.
Lássunk néhány Screenshotot a programról:


Indul a program.


Innen mindent elérünk.


Természetesen 3D megjelenítési mód is van benne.


Jelez gyorshajtáskor is.


Sokféleképpen kereshetünk meg egy címet.


Külön felület a GPS adatainak.


A Budaörsi benzinkút.


A berepülés sebessége állítható.


Néhány adat a szoftverről.

A program beállítható a magyar nyelv használatára, tehát a feliratok, és a navigáció is "tud" Magyarul!


Azoknak ajánlható ez a program, akik vettek egy Windowsos készüléket maguknak de még nincsen hozzá navigációs programjuk. Egy pár nap átvészelésére, vagy egy gyors utazásra mindenképpen ajánlható.
 
Kattintson ide