2008. november 3., hétfő

TomTom One. 30 napos térképgarancia.

Most, hogy egy-két napot járkáltam a navival kiderült elkelne rá egy frissebb térkép.  Miután a TomTom sorozat készülékeit 30 napos ingyenes térképgaranciával árulják, így le kellene tudnom tölteni a legfrissebb térképet. Kicsit tartózkodva kezdek neki, mert az én készülékem egy típussal régebbi, mint a mostani legújabb ezért nem tudom mi fog történni...

Lássuk, induljon a frissítés:
Először le kell tölteni a TomTom Home program legújabb verzióját, majd a feltelepítése után a One-t összekötjük a számítógéppel. Ehhez kapunk a csomagban egy szinkronkábelt.
Ezután a regisztráljuk a készüléket, és indulhat a frissítés.:)


Ez elég megrázó élmény volt... Igaz, hogy nagyon olcsó volt a cucc, de megszoktam hogy az van amit én akarok. És térképet új térképet akartam...Eddig négy féle TomTom készülék volt a kezemben(One, XL, Go730, Go930), és mindegyiket gond nélkül sikerült frissíteni,  kivéve a sajátomat.


                                                   Ha nem vagyok ügyes, akkor fizetek...


Viszont itt azt írják, hogy van legújabb térkép garancia.

Ismétlés a tudás anyja...  Ha jól értem akkor 6.95 Euróból megúszom a négyszeri frissítést. Igy írok egy levelet az Online Support-nak, és aktiváltatom az ingyenes frissítést azután veszek még egy év frissítést hozzá...
Jó hangzik. Persze a Support oldal angol nyelvű, és a fontos információk direkt bujócskát játszanak velünk...
Akkor a jelmondatunk: "harcra fel győzni kell..."

A fejleményekről beszámolok.
Addig is frissítem a szoftvert.(ingyenesen)

Folytatom.
 
Kattintson ide