A mostani sorozat négy darabja volt a kezemben, az új One, One XL, GO 730 és a Go 930. Ez a készülék amit most be fogok mutatni, a TomTom One eggyel ezelőtti verziója. Ami nem baj, a kijelzője 3.5"-os, a térképe ugyanaz(lesz) mint az új One-nak, és van az alján TMC csatlakozó is.
Egyszóval minden rendben van ezzel a készülékkel, csak a GO sorozat elkényztetett(Európa+Full Extra!), és több dolog sincs benne, ami azokban igen... De ilyen az élet, ha valami a sorozat legolcsóbb eleme(Kelet Európás), akkor természetesen némi megalkuvást kíván. Azt hiszem ennyi a negatívumokról, most jöhet a "java...".
Kezdjük a csomagolásnál:
Nekem nagyon tetszenek a TomTom által kitalált színes, sárga, kék, zöld dobozok, amelyekkel megkülönböztetik készülékeiket. Az enyém a narancssárga...:)
A tartozékok az egyszerűséget, és az alacsony árat tükrözik. A készülék mellett találunk kezelési útmutatót, autós töltőt, autós tartót, és egy szinkronkábelt. Ami még lehetne benne, az egy hálózati töltő. Ez főleg az első pár töltés alkalmával fog hiányozni.
Amikor kicsomagoljuk a készüléket, a kijelzőjén természetesen védőfólia van. A spórolósabbak egy darabig hagyhatják rajta, úgy nézem kis ideig az is fogja bírni. De valamilyen fóliát mindenképpen tegyünk rá... Amikor bekapcsoljuk a készüléket, először a kivánt nyelvet kell beállítani, majd néhány alapvető beállítást megadni. Ezután akár indulhat is a navigáció.
Akik régebben használnak navigációt, még "elszöszmögnek" az első beállításokkal:
- nappali/éjszakai mód
- tervezési beállítások
- úttipusok használata
- POI pontok engedélyezése
- esetleg speedcam-ek feltöltése, beállítása.
Én még eljátszottam a POIPlaza weblapjáról letöltött szines POI ikonok feltelepítésével, így az aranylag egyszerű térképet kedvemre testreszabhattam.
Folytatom.