2009. április 18., szombat

TomTom PenDrive? Újabb darab a gyűjteményemben.

Tegnap visszaadtam a nálam lévő TomTom Ridert. Jó kis cucc, de igazán motorra való... Motorom nem lévén a tesztelése elég nehézkes volt. Azt hittem, hogy jobban sikerül a feladatot megoldani de nem... 



Egyszerűen nem tudtam megbarátkozni vele. Miután én csak autóval járok, nekem tipusidegen eszköz volt. Sajnálom, sok mindent nem tudtam kipróbálni rajta. Néhány szóban az összegzés, amennyit én láttam belőle:
egy nagyon masszív, strapabíró igazi motoros eszközt ismertem meg. Nagyon ötletes az "előtető", amit a kijelző fölé helyeztek, sokat javít a csillogásán és az eső is kevésbé veri menet közben. A motoros tartó nagyon masszív, és nagyon tetszett a Cardo headset. Igazán komoly darab volt..


Köszönöm a lehetőséget, hogy kipróbálhattam.
Más: tegnap, mikor visszaadtam a Ridert, megkaptam az új készüléket, egy TomTom GO 930-ast. Egyszer már volt a kezemben néhány napig, és annyira megtetszett, hogy a szerelem azóta is tart. Így  már a második TomTom navigációmat nyúzom. :)

Tehát jövő héttől a TomTom GO 930 tesztelése olvasható részletekben. Miután ez a TomTom nálunk kapható legdrágább és legnagyobb tudásu készüléke, alig várom hogy kibontsam a dobozt, és kipróbáljam...


Meglepetésként kaptam mellé egy TomTom PenDrive-ot. Gondolom ebből nem sok készülhetett. Nagyon örültem neki, a gyüjteményem egy újabb darabbal gazdagodott. Ezúton is köszönöm!



Tehát jövő héttől a TomTom GO 930 lesz teritéken. Addig is jó hétvégét!
 
Kattintson ide