2009. március 5., csütörtök

Ismét egy teszt a Nav N Go központjában.

Nem is olyan régen, a www.naviextras.com oldal fórumán egy újabb, titokzatos tesztre való meghívás jelent meg. Természetesen én is jelentkeztem. Február közepén kaptam egy e-mailt a Nav N Go-tól, hogy van-e kedvem tesztelni velük. Naná hogy volt (épp haldokoltam). Odamentem a megbeszélt időre, és nagy örömömre „hbk”-ba futottam bele. Ő is jött tesztelni, nekem meg amúgy is kellett vele beszélnem.

Nagy volt a titkolózás, nekem fogalmam sem volt hogy mit fogunk tesztelni… Mikor becserkésztük a tesztlabort, néhány laptopot és pár teszt PNA-t láttam. Ez még mindig többesélyes volt, Toolbox, vagy netán iGO amigo? Hogy honnan tudtam az amigo-ról? Egyszer belebotlottam egy weblapba, meg néhány fotóba és innen az „ismeretség”. Na meg mire valók a barátok?

Mindenki lőtt magának egy szimpatikus helyet, megbeszéltük hogy mi vár ránk (iGO amigo!!) és kezdődhetett a móka… Bekapcsoltuk a PNA-t és azonnal az amigo fogadott „Trial” módban. (Az iGO amigo nem a Nav N Go iGO 8 folytatása. Teljesen más szoftver, új külső-új motor.) Az első feladat a program élesítése volt. A szokásos apró problémák itt is jelen voltak, az aktiváló kódok nem akartak működni… De most a helyzet magaslatán álltak a szervezők. Egy-két percen belül megérkezett egy „nagy tudású” kolléga és kicserélte a kódokat jóra.
Jöhetett a tényleges aktiválás. Regisztráltunk, majd a már működő kóddal élesítettuk a szoftvert. Már nagyon vártam, hogy kipróbáljam és lássam az új grafikát, illetve a lényegesen egyszerűsített kezelési módot.

Nagyon tetszik. Teljesen más a felülete, mint az iGO 8-nak, logikus a kezelése benne van a kedvencem is a kibővített sávasszisztens, egyszóval Király!


Azért trükköztek velünk a srácok, mert a navi amit a kezünkbe nyomtak csak nyugat-európai országokat tartalmazott.. Nagy szivacs… Mindegy, biztos-ami biztos kipróbáltuk a vásárlást is. A Visa kártyát nagyon szerette a Toolbox fizetési felülete. Ez rengeteget változott pozitív irányba, még én is ki tudtam fizetni egy 12 országos Kelet-Európa bővitést… Mikor teljes megelégedéssel hátradőltem, hogy milyen ügyes vagyok, kiderült hogy feleslegesen dolgoztam annyit, az összes térkép rajta volt az iGO amigo-s PNA-n, csak nem volt aktiválva. :) Kezdhettem elölről. Egy gyors kód vásárlás, és már láthattam a kelet-európai térképeket is.




Mi a véleményem a tesztről? Ez most olajozottan, és profin működött. Kevesebb volt a hiba, és a Toolbox is rengeteget fejlődött. Találtam benne egy pár javítást, amit még az előző teszten javasoltunk. Határozottan kezelhetőbb lett, egyszerűbb, sokak által érthető.

Mellesleg most már magyar nyelven is beszél, így sokkal többen tudjuk majd problémamentesen használni.

Még néhány kép búcsúzóul:





A képeket a Nav N Go Kft. biztosította.

Remélem alkalmam lesz a szoftvert egy hosszabb teszt alatt is kipróbálni. :))
 
Kattintson ide