2009. február 4., szerda

TomTom GO 630. Az első frissítés.

Amikor elhoztam tesztelésre a GO 630-at, alig vártam hogy megnézzem milyen szoftver van rajta. Legegyszerűbb módja ennek, a TomTom Home-mal való összekapcsolás volt. Miután USB kapcsolaton összekötöttem a PC-t és a GO 630-at, azonnal felismerte a TomTom Home, és elindult a program. Gyors regisztráció után megnéztem a frissítéseket. Volt bőven...



Jól látható a képről, hogy több fontos frissítés is letölthető a készülékhez, az egyik a szoftver frissítése a másik pedig a telefonbeállítások frissítése. Az első azért fontos, mert ezzel javítják az esetlegesen felmerült hibákat, de akár plusz funkciókat is kaphat utána a készülék. A második frissítés azért kell, mert ebben frissítik például a kompatibilis telefonok listáját, és beállításait. Egy biztos, frissítés után gond nélkül feleismerte az Asus P525-öt, és még a telefonkönyvet is beolvasta ahogy kell... :)

A frissítésnél több fontos dologra is figyelni kell. Az első, minden frissítés előtt készítsünk mentést!!! A következő megszívlelendő tanács: Egyszerre mindíg csak egy dolgot frissítsünk !!

Ennek megfelelően először a szoftvert, majd újraindítás után a telefonos modult frissítettem.




Mikor a fontos frissítéseket feltelepítettem, ezután jöhetett az aprólék. A QuickGPS Fix azért kell, mert ebben vannak a műholdak pillanatnyi adatai. Ezt letöltve, hihetetlenül gyorsan pozicionál a készülék még lakásban is. :)
A MapShare javítások között, a felhasználók javításai vannak főként. Ezekben nagyon sok térkép pontatlanság ki lett javítva.
Ezt a két dolgot fel lehet telepíteni egyszerre is, Ők nem zavarják egymást.



Ezután a befejezés gombra kattintunk. Bezárjuk a TomTom Home alkalmazást, és megszüntetjük az USB kapcsolatot. A frissített készülék újraindul, és innen kezdődhet is a navigáció...
A tesztkészüléken a térkép már nem volt frissíthető, így a térkép maradt a v810 verzió.

Sok sikert a frissítéshez.
 
Kattintson ide