2008. december 12., péntek

TomTom- Legyen nekünk is jó...

Most, hogy egyre több TomTom felhasználót és rajongót látok a Blogban összegyűlni(remélem napról napra többen leszünk), megpróbálom a TomTom céget néhány változtatásra rábírni...
Remélem nem a Magyar Don Quijote De la Mancha lesz belőlem, és elérek valamit.

Néhány ötlet, a sok közül:

- térkép módosítása a SAJÁT készülékünkben(utcák hozzáadása is)

 
Ezt például nyugodtan kijavíthatnánk mi is...

- logolás(log utáni javítás, melyet majd a jó frissítés felülír...)
- magyar nyelvű fórum, TomTom felügyelettel és Support-tal.
minden típusnak saját topic
vásárlási tanácsadás
hol szervizeltessünk
technikai tanácsadás

Mindezt úgy, hogy a Fórumot mi szerkesszük de a "vasat" Ők adják.

Ezeket az ötleteket megírtam a TomTom-nak is. Továbbították az illetékeseknek. Nem tudom lesz-e belőle valami, de ha igen jelzem nektek is. Szurkoljatok...

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

üdv.zike54 vagyok.Rendszeresen nézem és olvasom az oldalt.Én is nagyon szeretem a tomit.Habár kipróbáltam sok más térképet is.Örülök hogy valaki elkezdte.Szerintem sokan vagyunk akik használják és szeretik a tomit.Veled vagyunk Gyurci.Hajrá.

Sancho írta...

Ott kapu van mindkét oldalon, nem?

Gyurci írta...

Szia zike54. Kíváncsi lennék hányan használunk valamilyen formában TomTom-ot.:)
Köszi...:)

Gyurci írta...

Már nem kapu. Néhány hónapja még építési terület volt, da már az IGO-ban is benne van...:)

http://kepfeltoltes.hu/081213/klapaly_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Névtelen írta...

Zike54".Szia Gyurci.Én fejér megyei vagyok.Dunaújváros mellett lakom pár kiló méterre.Én személy szerint mostanában legalább 5 embernek segítettem hozzá jutni tomi készülékhez.Így a környezetemben legalább kb. 8-10 en használnak tomit.Szeretik.Az ismerőseim azt mondják hogy mostmár szinte felveszi a versenyt az igo val.Szerintem is.Viszon jó lenne ha a tomi cég támogatna bennünket jó programokkal és információval.Ha megyénként ennyi a tomis felhasználó akkor az már elég jó sok felhasználó.És szerintem soknak még nincs is net hozzáférése hogy észrevétesse magát.

Gyurci írta...

Szia zike54. Jogos... Ez Net kérdés nem jutott eszembe...:( Azt próbálok intézni, segítséget meg információt. Meglátjuk. Jó lenne ha azt látnák, hogy sokan vagyunk és pörög a Blog.

Sancho írta...

Ez csak most esik le: "Remélem nem a Magyar Don Quijote De la Mancha lesz belőlem, és elérek valamit."

Még nem látom a szélmalmokat! ;)
Sancho

A linkelt kép: közben leesett, melyik az a szakasz.

Gyurci írta...

A TomTom Holland cég, az meg a szélmalmok hazája...:)))

 
Kattintson ide