2008. november 5., szerda

TomTom 30 napos térképgarancia? Ez tényleg működik...

Véget ért a TomTom Supporttal történt néhány napos levelezésem.  Hétfőn kezdtem neki a levelezésnek(ezúton is köszönöm Zsoltó hathatós segítségét), és ma kora délutánra megvolt a válasz. Estére fent volt a legújabb térkép a ketyerén. 


Ez volt a régi térkép...


És itt látszik, hogy ez már nem az...

Véleményem szerint hétfőtől-Dőltszerdáig elintézni egy problémát, és arra teljes körű megoldást nyújtani az teljesen korrekt. Ahhoz képest, hogy a támogatás más országban van hamar megoldották a problémát. Legnagyobb meglepetésemre még magyarul is kommunikáltak.
Bravo TomTom.

ui: kaptam egy levelet melyben leírják, hogy a 7.25-ös térkép néhány napig nem volt elérhető, és a térképfrissítési garanciámat ugyanennyi nappal meghosszabbítják. :))

 
Kattintson ide