2008. október 14., kedd

Az új nagyágyú, a Skyfire.

Ennek a hírnek a navigációhoz nem lesz köze, viszont az új mobilböngészőt régen ki akartam próbálni. Néhány hónapja elég sokáig kisérleteztem a letöltésével, de nem sikerült. Most végre itt volt az alkalom.

A weboldalukról egy rövid regisztráció után lehet letölteni a szoftvert.


Elméletileg egy SMS-n kapott linkről, vagy a válasz e-mailben kapott linkről lehet letölteni. Az SMS letöltés nekem nem sikerült, mert Magyar telefonszámot nem sikerült "megetetni" vele...

A készítők szerint ez még Béta verzió(tényleg az), és kipróbálás után én is maradok a jól bevált Opera Mobil böngészőnél. Bár csokorba gyűjtve sok extrát nyújt, de GPRS kapcsolaton olyan lassú, hogy teljesen élvezhetetlen.


Emellett nagy adatforgalmat generál. Én egy Asus P525-ös készüléken, egy sima GPRS kapcsolattal teszteltem. Lehet, hogy a gyorsasága HSDPA kapcsolaton látványosan gyorsabb lesz, de az adatforgalma nekem elrettentő. Rövid böngészés után közel 3 MB adatforgalmat mutatott a GPRS monitor.
A megszokott böngészőm ennél lényegesen takarékosabb!

Persze nem kell a gyereket az első vizzel kiönteni, de véleményem szerint még sok munka lesz vele, mire a végleges változat letölthető lesz.
Úgyhogy tovább várom a Firefox mobil böngészőjét.:)
(Állítólag heteken belül lesz működő verzió belőle.)


 
Kattintson ide