2009. május 7., csütörtök

Egy piros pont a TomTom Ügyfélszolgálatának.

Mint tudjátok, a TomTom telefonos Ügyfélszolgálatánál a készüléket Réka-Katalin veszi fel (többnyire, ha szerencsénk van). Ő nagyon segítőkész, és amit a saját hatáskörében lehet, azt kedvesen és főleg gyorsan elintézi (ja, és magyarul!).

Ma az európai ügyintézésről szeretnék egy pár szót ejteni... Történt vala, hogy az egyszeri ember vásárolt nálunk egy TomTom készüléket (akkor még volt miből), majd letöltötte rá az új szoftvert ha már van. Hát ez bizony lett is, meg nem is...

Letöltötte, telepítette és a TomTom megállt mint a szög. Gondolt egy nagyot, és felhívta az Ügyfélszolgálatunkat. Onnan az én asztalomra került az "ügy". Eszembe jutott, hogy én már frissítettem szoftvert csomagolt fájlból és ilyen biztosan van Réka-Katalin keze ügyében. Szerencsém volt. Tényleg Ő vette fel a telefont, természetesen tudta miről van szó, és AZONNAL elküldte a fájlt e-mailben. Az egész nem tartott öt pecig.

Mire bejött a kedves Ügyfelünk, addigra minden készen állt és az egész procedúra nem tartott öt-tíz pecnél tovább. Így természetesen elégedetten távozott.
Amiért ezt a pár sort írtam?

Ez a bejegyzés tulajdonképpen egy köszönet a kedves hölgynek. Ez nem az első eset, hogy segít különböző témákban nekem (nekünk). Ezúton is köszönjük!
 
Kattintson ide