2009. február 10., kedd

TomTom RoutePlanner. Mi változott?

Január elején néztem rá utoljára, és most arra voltam kíváncsi mi változott azóta. Természetesen a szemrevételezés után, egy gyors tervezést is végrehajtottam. 
Még mindíg nagyon gyors... :)
Bár a teszt weblap mintha nehezebben töltődött volna be, mint szokott. Persze ez lehet attól, hogy a sok-sok teszter mind egyszerre nyúzta a szervert... :)


Aránylag könnyen megtalálja az utcákat, bár a Maria Hilfer Strasse-nál nem volt mindegy, hogy egybe avagy külön írtam a nevet. Sajnos a magyarországi forgalmi információk mindíg nem jelennek meg, és magyarul sem tud még az oldal...
POI pontokat nem látunk rajta, pedig hasznos volna. Legalább a saját POI feltöltésének lehetőségét megoldhatnák.


A forgalmi adatokat csak a határon túl jelzi, láthatjuk hogy Bécs mellett már van információ. Lassan ideje lenne, hogy Magyarországon is láthatóvá tegyék ezeket az adatokat. 


Sajnos a Magyar nyelvet sem támogatja még a program. Cserébe Németül, Spanyolul, Franciául, Hollandul és Olaszul is tudjuk használni... :(

Egyelőre jelentős javulást(bővítést) nem vettem észre a térkép kipróbálása folyamán.

 
Kattintson ide