2009. február 2., hétfő

Tomtom GO 630. A kicsomagolás.

Nagyon szeretem a TomTom készülékek csomagolásában, hogy mindegyik más színű. Igy dobozról meg lehet különböztetni Őket egymástól... A TomTom One készülékek doboza narancssárgában, az XL kék, míg a TomTom 630 doboza világos szürkében díszeleg.
Mostani szerzeményem, egy TomTom GO 630, amelyet már megjelenése óta ki akartam próbálni. Most alkalmam van egy hosszabb ideig tesztelni, és a véleményemet, tapasztalataimat megírni róla.
Vágjunk bele. Nézzük mi van a dobozban?


A doboz, és a készülék.

A doboz belsejében, szintén minden szürke. Szerintem mutatós. Nagy előnye a doboznak, hogy szétszedés után is vissza lehet csomagolni az eszközt és minden darabját. Manapság azt szoktam meg, hogy a takarékos dobozokból kibontva a készüléket és tartozékait, soha többet nem lehet beléjük visszapaszírozni.
A tartozékok között minden szükséges megtalálható, bár még egy hálózati töltő elkelne közöttük.


A tartozékok

Mint a képen is látszik, a szokásos többnyelvű kezelési útmutató (2db.), a készülék és annak doboza, az autóstöltő, tapadókorongos tartó, és a TMC antenna található a dobozban. A TMC antenna a jack dugós fajta, ami jobb is, meg rosszabb is mint az USB-s. Jobb azért, mert nem kell neki plusz töltés, anélkül is működik(persze készülék üzemideje így rövidebb lesz). Rosszabb, mert az USB-s TMC csatlakozója stabilabbnak tűnik, a fizikai behatásokat talán jobban bírja. A jack dugó mögötti kábel könnyen eltörhet a sok ki-be dugdosás közben, főleg így télen a nagy hidegben.
Mindíg a jack dugó fejét, és soha nem a kábelt fogjuk meg kihúzás-bedugás közben! Igy tovább fog tartani a TMC vevőnk.
Sajnos az autós tartó is a régi típusú tartó, pedig az új One és XL modellekhez kapott gyorstartó nekem praktikusabbnak tűnik. Amennyiben a tartónk tönkremegy, úgy a Herbert Richter cég is kínál elfogadható áron TomTom készülékekhez gyári utánzatú tartót.

Végül nézzük meg a kapott készülék szoftver és térkép verzióját:


Adatlap a gépben.

Bevallom rögtön azzal kezdtem, hogy megnéztem milyen frissítéseket tudnék feltelepíteni a készülékre.:)) Azonnal láttam hogy van egy szoftverfrissítés, ezt rögtön fel is varázsoltam a készülékre. Na, de a frissítésekről majd később...

Tehát láthatjuk, hogy a szoftverből a legfrissebb 8.300-as, míg a térképből csak a v810-es verzió van rajta. Sajnos mire a készülék hozzám került, már a 30 napos térképgarancia lejárt, így nem is lesz frissebb térkép a készüléken. Szerencse, hogy a magyarországi TMC adás már a v805-ös térképtől működik, így azt is tudom tesztelni a a TomTom GO 630-on.

Legközelebb a készülék menüjét fogom bemutatni, néhány screenshoton keresztül...:)
 
Kattintson ide