2009. január 17., szombat

TomTom készülékkel készített log fájl, "láthatóvá" tétele.

Ma délelőtt, az Aeromap baráti kör tagjaival volt találkozóm, Székesfehérvártól néhány kilométerre, Moha községben. Odafelé menet sajnos elfelejtettem, de hazafelé készítettem tracklog fájlt az én kis Tomikámmal...:)
Ezt a GPSVisualizer.com nevű oldalon keresztül láthatóvá lehet tenni.
Igy rengeteg információ leolvasható az úton történtekről:

- távolság
- átlagsebesség
- magasság
- ...

Igy néz ki, a kész "utinapló:
Widget powered by EveryTrail: GPS Geotagging


Az egyik fórumtárs, IGO8-cal tervezte az útvonalát, és a távolságra hasonló eredményt kapott, mint én a TomTom-mal. Egyébként a címre koordináta alapján terveztem, és hibátlan útvonaltervezzéssel a megadott ház előtt állt meg az autó.
 
Kattintson ide