2008. december 18., csütörtök

Néhány fotó a Blaupunkt, Travel Pilot 500-as navigációs készülékéről..

Hogy ne legyen unalmas a Blog, dobjuk egy kicsit egyedi témákkal is... Régi álmom teljesült, amikor egy Blaupunkt N500-as navigációt kaptam néhány órára kipróbálni. Tesztnek nem lehet nevezni, tekintettel az idő rövidségére, inkább csak néhány benyomás és egy pár kép lett az eredmény.
Vadonatúj volt, én bontottam ki...:)

Rengeteg extra tulajdonságot tud a készülék, ezek nagyrésze nincsen benne egy PNA készülékben.

Volt alkalmam navigálni is a készülékkel, néhány észrevétel ami nyomot hagyott bennem(mégegyszer elmondom, a kipróbálás teszteléshez nagyon rövid volt, ezek inkább érzések...):

Amikor a kamerát használjuk a navigációhoz, akkor néhány funkció nekem "nem jött be":
- az valós úton amit a kamera mutat, nem látjuk a tervezett utat.
- meglepően keveset "beszél" a készülék velünk, így hosszú ideig megyünk a "semmiben".
- a kamera este, illetve korlátozott látási viszonyok között nem ad elég információt, éjszaka nem engedném csak a térképmódot használni.
- a készüléket nem tudtam rábírni sebességhatárok leolvasására az útjelző táblákról .
- a térkép adatbázisa lehetne sokkal frissebb.

Amúgy véleményem szerint, ez a valós navigáció csúcsa. Az ötlet nagyon tetszik, szerintem ha a kezdeti tapasztalatokat összegyűjtik, és a szoftveres javításokat elvégzik, ütős készülék lehet.

Nagyon fontos figyelmeztetés!!
Ez a megoldás, a különlegessége miatt nagy figyelmet igényel, főképpen az első néhány napban. Ne csak a navigáció képernyőjét bámuljuk:)), néha az utat is figyeljük... Hogy ezt miért írom külön le? Mert nekem nem mindíg sikerült ezt maradéktalanul megvalósítanom...:))

Ilyen a kép sötétben:


Amikor világosabb van:


És így néz ki, amikor a térképet használjuk:


A készüléket az Ariton Kft. biztosította számomra. Ezúton is köszönöm.
 
Kattintson ide