2008. november 16., vasárnap

TomTom One. Extrák a kicsiben...

Ha már extra tulajdonságokról beszélünk, meg kell említenem azt az igazán ötletes dolgot ami nekem is rengeteg segít eme bejegyzés létréhozásában. Ez lenne a TomtTom Home "Saját Eszköz Használata". Amikor a szinkronkábel végén lóg az eszköz, akkor a TomTom Home segítségével tudom kezelni az egérrel, és mindezt látom a monitoron... Milyen egyszerű így képernyőmentéseket csinálni...:))

Akkor jöjjenek a legkissebb készülék extra tulajdonsága(azok, amiért érdemes akár a legkissebbet is használni):
Van sok apróság, tegnap a nagyjáról már beszéltünk. Változtatni lehet a szkineket, a járműveket, az eseményekhez beállított hangokat, és a képernyőn megjelenő nyító, illetve záróképet. Ezek nekem nagyon tetszenek, de valljuk be őszintén a navigálásban nem sokat segít... Van azonban néhány egyéb tulajdonság, amelyet én folyamatosan használok, és amiért TomTom készüléket vásároltam magamnak:
Vegyük a legfontosabbat, a neve térképjavítás.
Ezzel tudunk utcenevet szerkeszteni, kanyarodási szabályt módosítani, utca irányát megváltoztatni, hogy csak a legfontosabbakat említsem...

A Mindszenty József Bíboros Tér először az én teszt TomTom GO 930 készülékemen volt rajta... Azt hiszem a szerelem innen kezdődik.


Ezzel a módszerrel azok, akik a helyismeretükből élnek, mindíg naprakész térképpel rendelkezhetnek.



Jól látszik, hogy rengeteg módosítást tudunk elvégezni a saját térképünkön. Sőt! Ha akarjuk, megoszthatjuk ezeket másokkal is..




Itt éppen eltüntetek egy régen megszűnt benzinkutat...

Ahogy már utaltam rá, ezeket a módosításokat, akár megoszthatom másokkal is. Hogy hogyan? Erről egy következő alkalommal beszélek...:))
 
Kattintson ide