2008. november 27., csütörtök

Mégis van új térkép, és 1 éves térképfrissítés a TomTom One-ra...

Ahogy már reggel jeleztem, elég zűrösre sikerült a TomTom frissítések letöltése, és megvásárlása... Kiváncsiságképpen kikopiztam a levelezést egy word fájlba, 13 !!! oldalt tesz ki. Ebből ha a fejléceket meg az aláírásokat kiveszem, még akkor sem semmi... )) Megállapítottam, hogyha az Ügyfélszolgálat NEM BESZÉLNE MAGYARUL, talán sosem értem volna a herce-hurca végére.(ami pozitív, azt meg kell becsülni)
A végeredmény: sikerült letölteni a legfrissebb térképet a készülékemre, és megvenni az egyéves térképfrissítést is. 
(reggel írtam egy kedves levelet az Ügyfélszolgálatnak, amelyben megemlítettem azt a tényt, hogy minden tapasztalatomat megírom a blogban...)

Jól látszik, hogy verzióváltás is történt. A 7.25 helyett, már a nagyok 8.15-ös térképét kapta. Csak apróságképpen jelzem, hogy az Ügyfélszolgálat kétszeri kérdésemre is azt a választ adta, hogy a 8.15-ös térkép nem jó a készülékemre....:)))

Szóval minden jó, ha a vége jó... Innen már csak reménykedni kell, hogy a negyedévenkénti térképfrissítés időben érkezik, és még akkor is úgy lássam érdemes volt pénzt adni érte.
Amúgy a fizetési procedúra rém egyszerű. A feltételek elfogadása után kiválasztod a kártya típusát, beírod a megfelelő kártyaadatokat és már LE IS EMELTÉK A PÉNZT...
Igen jól értetted, azonnal pittyegett a telefon, hogy leemelték a pénzt, és jött az e-mail a TomTom-tól, hogy a tranzakciót lezárták. Szóval ha nem szórakoztak volna velem 10 napig, mindenféle kifogásokkal, akkor ez egy első osztályú szolgáltatás lenne...
Nehézséget csak az okozott, hogy a fizető oldal HOLLANDUL BESZÉL, így a szerencsének is némi szerepe volt.:))

Röviden ennyit a ma történtekről. Remélem Ti már nem járjátok végig ezt a kanyargós utat, illetve alkalomadtán már én is fogok tudni segíteni nektek...


 
Kattintson ide