2008. október 30., csütörtök

Egy vásárlásom hiteles története...:))

A múltkoriban kezembe került néhány TomTom GPS, amiket ki tudtam próbálni fel tudtam frissíteni, és volt amit néhány napig használtam is. Sajnos bele szerettem a márkába...
Ezt pont nekem találták ki. Hogy miért? Jövő héttől apránként elmondom nektek...

Egyelőre legyen elég annyi, hogy képtelen voltam szerezni egy tesztkészüléket magamnak hosszú távra... Pedig higyjétek el, minden követ megmozgattam.
Igy nem maradt más hátra, elkezdtem nézegetni a Vaterán, az Apróneten illetve a teljes magyar neten. Hamar kiderült, hogy nem lesz új készülékem, de azért nem adtam fel a kilátástalannak látszó küzdelmet.
Család mellett nem úgy van az, hogy kinézek magamnak valamit és megveszem, hanem komoly tudathasadás kell hozzá...

Több napi keresés után(már az őrület határán voltam), végre találtam egy jónak kinéző TomTom One-t, számomra elérhető áron. Az eladó is szimpatikusnak tűnt, oda hozta a cuccost ahová kértem, és a készülék is mindössze két hetes volt...
Megnéztem, megtetszett és megvettem. Gondolt egyet és "egyszercsak" nem indult el, hosszú vívódás után nem visszaadtam az eladónak(bár meglepő módon visszavette volna), hanem belefogtam a készülék garanciális ügyintézésébe...
Nem is gondoltam mekkora fába vágtam a fejszém...

Pedig kaptam hivatalos, érvényes garancialevelet, de számlát azt nem... A mai törvények szerint(meg a szerviz honlapja szerint is), elég csak a garancialevél...
Azért nem volt könnyű menet. Szerencsére a szervízben(BSC Szerviz, Véső utca), teljesen korrektek és segítőkészek voltak(ezúton is köszönöm a garanciális ügyintézőknek!), két napon belül kiderítették hogy rossz a készülék és kaptam egy csereigazolást...

Irány a Cora Budakalász. Na az még volt egy sztori... Lényeg a lényeg, a Vevőszolgálat, és az illetékes osztály dolgozói aránylag hamar megoldották a készülék cseréjét. Az egész ügyintézés olyan volt, hogy csak a számat tátottam... Ezúton is köszönöm a Vevőszolgálatos hölgyeknek, és a Műszaki Osztályon dolgozó Vezető (csop.vez vagy oszt.vez) segítségét!

A néhány napos idegeskedés után, amiben két cég dolgozói is szerepet kaptak, jó szájízzel mosolyogva értem haza egy vadonatúj TomTom One-nal a hónom alatt...
Hogy milyen is az?
Hétfőtől megtudjátok....

És, hogy miért írtam le mindezt? Mert sikerült egy ÜGYET, európai módon, az itthoni viszonyok között pillanatok alatt elintézni.
Véleményem szerint ez az ügyintézés ÜGYFÉLCENTRIKUS volt.
Szeretném azoknak az Ügyfeleknek a számát szaporítani, akik ezt észreveszik, és szóva is teszik.
Mégegyszer köszönöm.

Gyurci

4 megjegyzés:

Zsolto írta...

Hát, Murphy résen volt a vásárlásnál, de szerencsére jól kerültél ki az ügyből, használt áron vadiúj GPS-t, ráadásul ilyen nemes példányt... Gratulálok, megérdemelted :)
Várjuk a bővebb leírást, addig is jó tesztelést!

Gyurci írta...

Ritkán szoktam "nem boltban" vásárolni. Ez a ritka esetek egyike volt. Legnagyobb meglepetésemre az ügy mindegyik szereplője hozta a maximumot. Ritka és értékes dolog.
Ja, két szóban röviden: mákom volt...:))

Sancho írta...

A Cora és az EW üzletekben soha nem volt gondom a garanciális dolgokkal. Sőt, azonnal cseréltek, vagy levásárolhatóak voltak a cuccok. A rossz tapasztalataimat más nagy áruházban direkt nem említem, hiszen most a dicséretről van szó. ;)

Gyurci írta...

Valóban a nagyáruházakban nekem sem volt rossz tapasztalatom. Gyakorlatilag szó nélkül cserélnek mindent.:)) csak a számla hiánya miatt aggódtam...

 
Kattintson ide